Podstawowe informacje

Dzisiejszy internet daje nam niespotykane dotąd możliwości prezentacji i promocji firmy. Nie bez kozery mówi się o rewolucji internetowej. Ponieważ motorem napędowym internetu jest wygoda użytkowników, postępu w tej dziedzinie nie da się zatrzymać.

Dostęp do informacji w dowolnym miejscu i czasie

Gdyby zapytać szefa dowolnej firmy, czy chciałby, by informacja o jego firmie znalazła się na biurku każdej osoby zainteresowanej właśnie jego działalnością - nieważne: produkcją, handlem czy usługami - odpowiedź byłaby oczywista. Tak, tak, tak.

Np. kiedy piszemy w wyszukiwarce internetowej jedzenie na telefon, to, czy jest pizzeria, bar lub restauracja, która nie chciałaby zaprezentować nam właśnie wtedy swojego menu. A przecież w wyszukiwarce internetowej możemy napisać także meble, samochód na raty, ubezpieczenie na życie, roboty budowlane - dowolne wyrażenie.

Takie możliwości daje internet! Czy wśród wskazywanych przez wyszukiwarkę internetową adresów i ofert znajduje się Państwa firma?

To się opłaca!

Strona internetowa - serwis informacyjny, blog, sklep, ...

Na stronie internetowej zamieścić można każdą informację, jaką uznacie Państwo za interesującą dla potencjalnego odbiorcy.

Można ograniczyć się do pokazania jedynie podstawowych danych teleadresowych firmy, ale można także pokazać znacznie więcej:

  • sprzedawane towary,
  • produkowane wyroby,
  • świadczone usługi,
  • osiągnięcia,
  • cenniki.

Można również zbierać zamówienia, prowadzić sprzedaż, itd.

Stronę w internecie z ogólną informacją o firmie oraz danymi teleadresowymi powinien mieć każdy.

W odróżnieniu od ulotnych form reklamy w radiu i prasie, do informacji w internecie zawsze można powrócić.

Państwa prezentację zobaczy i przeczyta klient zawsze wtedy, kiedy będzie jej potrzebował, a to przecież lepiej, niż wtedy, gdy jest zajęty lub ma myśli zaprzątnięte innymi sprawami, jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnej reklamy.

| następna strona: koszty budowy strony